Wednesday, April 21, 2010

دكتري كه من مي شناسم

تمام دوستان من دكتر فاطمي رو به خوبي مي شناسن. استادي صريح اللهجه ، رك و البته خوش صحبت.  تمام دوستاني كه با ايشان كار كردن، اگر كمي با هوش باشن يا با ايشان پروژه نمي گيرند و يا ابتدا بايد  " پي"  يك چيزهايي را به تنشون بمالند وگرنه صابون ايشان به تنشون خواهد خود. البته تعداد كساني كه جرات داشته باشند و پروژه دوم را هم با ايشون بگيرند خيلي زياد نيست.
چند سال پيش براي مطالبي كه در مورد وجود مواد سمي در بدن ماهي هاي جنوب نوشته بودند  خانم دكتر ابتكار را به يك درد سر حسابي انداختند كه البته در صحت ابن مطلب كسي شك نداشت، اما جرات گفتنش رو كسي نداشت، البته  غير از دكتر فاطمي
خلاصه اينكه ايشون يك مطالبي دوباره گفته كه طبق معمول شده تتير 1
و البته خيلي سايتهاي ديگه

ايشون خصوصيات يك استاد دانشگاه را به تمام معني دارند، هم از نظر علمي و هم ميزان كمكي كه به دانشجوهاشون براي آموزش مي كنند، حساسيت براي كشف و مكاشفه دانشجو در موضوع پروژه و بالطبع ندادن نمره مفتي و البته حضور و غياب! و در نهايت رسوا كردن كسانيكه پاشون را از گيليمشان درازتر كردن.
فقط اميدوارم بلايي سرخودشون نيارن... چون دوستش داريم
دكتر را آخرين بار تو اهواز ديدم وكلي سرخوش شدم هر دو داشتيم تو كيانپارس قدم مي زديم. من براي گذراندن وقت تا رفتن به فرودگاه و ايشان با يك عالمه خريد و البته هر دو تنها ...  ه


ميخواستم نشون بدهم كه علاوه بر مشخصاتي كه گفتم خوش تيپ هم هستند

نكته1: آق مهدي پنبه هرچي مازني زده! مي گين نه! يه سر بهش بزنين
پانزده سال پيش از بابل و بابلسر رد مي شدم تنها چيزي كه توجهم را جلب كرد همين تابلوها و سر درهاي مغازهاشون بود كه آق مهدي گفته...    ه
نكته 2: علي آقا هم چند ساعت قبل از كنسرو (!) كه دكتر گفتند  را عكاسي كرده، اگر ميخواهيد عكسهاي جديد! (سالي يك بار) را ببينين به فتح قاب هم كه نشان ميدهد علي آقا هم آلان هنرمند شده سر بزنين...  ه
نكته3:‌ هنوز نتونستم چپ و راست بودن وبلاگ رو درست كنم. شرمنده

2 comments:

مهدی محجوب said...

دکتر فاطمی جیگر داره...دمش گرم..همون موقعا هم که به قیافه استادها هم ایراد میگرفتند، دکتر با شلوار جین و آستین کوتاه میومد دانشگاه!! حرفاش سر کلاس هم که جای خود
***
زیرنویس» من با بلاگر تو آشنا نیستم که خودش تنظیم داره یا نه، ولی حتما ویرایش کد داره، توی ویرایش کد، در قسمتی که ابعاد بخش نوشتاری رو تنظیم میکنه، بعداز عبارتهای
width
و height
بنویس
dir="rtl"
بعد اعمال کن تغییرات رو، احتمالا درست میشه. قبلش یه پیش نمایش بگیر ازش به من فحش ندی خراب شد
!!!

مهرداد اسلامی said...

ممنون از راهنماييت. كمي كار داده بايد وقت بگذارم، از
htmlesh
پشتيبان دارم، فحش نميدم