Friday, May 28, 2010

جادوي هزاره سوم



به نظر من شخصيت احمدي نژاد شخصيت بسيار جالبيست! و مي تواند موضوع تعداد زيادي پايان نامه تحقيق و مقاله باشد، احمدي نژاد مي تواند سوژه خوبي مخصوصاً براي محقين حوزه روانشناسي باشد.  براي اين حرفم هم دليل دارم . ايشان طي 5 سال رياست جمهوري بر ايران توانسته كشورهاي زيادي را به دشمن بالقوه ايران تبديل كرده. با اين كار حيطه دوستان را تنگ و حلقه دشمنان را بزرگ كرده، كاري كه در عمل در داخل كشور نيز انجام شده و تعداد زيادي مخالف سر سخت و البته موافق سرسخت براي خود تراشيده.
احمدي تژاد با يك استدلال و برنامه ريزي اين كارها را انجام داده، كه علت آن را من نمي توانم حدس بزنم يا حداقل اينجا به زبان  بياورم. اما اون چيزي كه مهم است اين است كه احمدي نژاد (يا تيم مشاورش) بسيار باهوش و قوي عمل مي كنند!! و هميشه سعي ميكنن يك قدم از رقيب جلوتر باشند. به نظر من احمدي نژاد يك ساستمدار به تمام معناست. با تمام تعريفهايي كه براي يك سياستمدار لازم است(......! و ............!!) هر چند من و بسياري سياستگذاري كلي اون رو قبول نداريم (مباحثي مثل انرژي اتمي و هلوكاست) اما اون سياست غلط خود را به بهترين شكل برنامه ريزي و اجرا ميكند.
فقط يك مورد از اساسي كارهاي ايون را مي نويسم و انشالله باقي بقايم!  ه
كاري كه اون در زمان انتخابات با رفسنجاني كرد، باعث شد اون را چندين ميليون راي جلو بندازه، و آلان ديگر از اون حرفهاي انتخاباتي در تخريب رفسنجاني و فرزندانش از زبان احمدي نژاد چيزي نمي شنويم. چون نتيجه دلخواهش را بدست آورده.
اميدوارم زماني دقيقتر در مورد ايشون مطلب بنويسم. .... اما در هر صورت اميدوارم، كار دستمون نده 

No comments: